כל מה שצריך לדעת, במקרה של תאונה או פגיעה ברכב
לקיצור התהליך ולחסכון בזמן יקר ובכסף, יש ליצור איתנו קשר באופן מיידי וצוות השירות שלנו יטפל עבורך בכל השלבים: 02-6733591
- ניצור קשר עם חברת הביטוח
- נזמן שמאי
- נספק לך רכב חילופי בהתאם לתנאי הפוליסה
- נעניק לך הנחה בהשתתפות עצמית (במקרה ואיננו בהסדר עם חברת הביטוח שלכם)
- נבצע את כל התיקונים על פי הוראות השמאי בצורה המקצועית ביותר כמתחייב ממרכז שירות מורשה טויוטה
למה כדאי לך לפנות למרכז שירות מורשה טויוטה?
- שימוש בחלקים מקוריים
- אחריות על תיקוני צבע (פגם בצבע)
- המיכשור והטכונולוגיה החדישים והמתקדמים ביותר, תוך שימוש בשיטות צביעה חדשניות השומרות על איכות הסביבה
- צוות מקצועי ומיומן שעבר הדרכות והכשרות בטויוטה אירופה
מהו מוסך הסדר?
יחזקאל ובניו, סוכנות משנה טויוטה ירושלים, פועלת בשיתוף פעולה מלא עם מרבית חברות הביטוח.
הסדר מוסכים מזכה את הלקוח בהשתתפות עצמית מופחתת וברכב חלופי בהתאם לתנאי הפוליסה ולמידת הנזק.
מחלקת הפחחות והצבע שלנו נמצאת ברשימת מוסכי ההסדר של חברות הביטוח הבאות :
- הראל
- מגדל
- מנורה
- AIG
- שומרה
- כלל
- אליהו
- אגד
- שירביט
- הכשרה
לידיעתכם, תיקונים במסגרת ההסדר עם חברת הביטוח מבוצעים בכפוף לאישור השמאי ואינם ניתנים לשינוי ע"י מוסך ההסדר (*).
ללקוחות המעוניינים בתיקון פרטי, מומלץ להצטרף למועדון הלקוחות בעלות שנתית של 99 ₪ בלבד ולהרוויח מגוון הטבות נוספות.
ביו היתר, מקנה המועדון 10% הנחה, רכב חלופי למשך התיקון ושירותים נוספים במחלקת המכונאות.
*לידיעתכם, מחלקת הפחחות הינה מוסך הסדר לכל סוגי הרכבים המבוטחים בחברות הביטוח הנ"ל.
סוגי תביעות:
- תביעת פוליסה – מקרה בו בעל הרכב תובע את הפוליסה שלו. במקרה זה הלקוח יידרש לשלם השתתפות עצמית אחת, בסדר גודל הנקבע בפוליסה, גם אם פגע ברכב אחר.
- תביעת צד ג' – מקרה בו הרכב נפגע ע"י רכב אחר. במקרה זה הפוליסה של הרכב הנפגע תובע את הנזק מחברת הביטוח של הרכב הפוגע.
במקרה כזה, הלקוח צריך לקבל תקופת אשראי מסוימת, עד לקבלת החזר בגין תביעתו מצד ג'.
במחלקת הפחחות שלנו, מתאפשרת דחית תשלום לתקופה של חודש-חודשיים, בהתאם לצורך, לנוחות מרבית של הלקוח.
- תביעה צד ג' יזום – מקרה בו חברת הביטוח של הרכב הפוגע מכירה בתאונה ומשלמת את סכום התאונה ישירות למוסך, לשמאי הרכב וללקוח בעל הרכב הנפגע. במקרה זה הפוגע חותם על טופס המאשר כי הוא אכן פגע, ואז לא נדרש תשלום מצידו.
תהליך מימוש התביעה
- פניה לסוכן הביטוח לדיווח התאונה ומילוי הטפסים הדרושים
- דיווח למוקד חברת הביטוח
- מילוי טופס הודעה בצירוף צילום רישיונות (רישיון רכב,רישיון נהיגה של הנהג התובע)- חובה לצורך פתיחת התביעה.
- תיאום תור במרכז השירות – עם הגיעך, יבדקו את הרכב מנהל הפחחות יחד עם שמאי חב' ביטוח .
- ביצוע התיקון בכפוף לדוח השמאי הראשוני.
- קבלת רכב חלופי, בהתאם לתנאי הפוליסה של הלקוח.
- סיום – נציג שירות יודיע ללקוח על השלמת התיקון. במועד זה, יש לשלם את ההשתתפות העצמית ולהחזיר את הרכב החליפי (אם ניתן במסגרת הפוליסה) .
תנאי ביטוח ייחודים ללקוחות טויוטה
קיימים תנאי ביטוח ייחודים ללקוח טויוטה, להם הוא זכאי במסגרת קולקטיב טויוטה ארצי .
מעוניין בהצעת מחיר לטויוטה שלך? השאר לנו פרטים ונציג יחזור אליך עם הצעה חדשה